Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói

Jancsovics Klaudia: Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói. In: Vasarhely24.com. (2021)

[thumbnail of Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói - Vásárhely24.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói - Vásárhely24.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Vasarhely24.com
Dátum: 2021. január 15.
Gyűjtemény: Egyetemi hírarchívum
Kapcsolódó URL: http://www.vasarhely24.com/esemeny/gyogyszerceg-marketing-strategiajat-dolgozzak-ki-az-szte-hallgatoi
Kulcsszavak: Projekt - European University Alliance for Global Health - EUGLOH, Európai Egyetemi Szövetség, Együttműködés - Ludwig-Maximilians-Universität München - Université Paris-Saclay - Lunds universitet - Universidade do Porto, Játékos kurzus - Pharmaceutical Rush Business Game, Tanulmányi verseny - nemzetközi, Révész Balázs - egyetemi docens - egyik magyar szervező, Gazdaságtudományi Kar - GTK, Gyógyszerésztudományi Kar - GYTK, Általános Orvostudományi Kar - ÁOK, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar - BTK, Egyetemi hallgatók
A feltöltés ideje: 2021. jan. 18. 15:29
Utolsó módosítás: 2021. jan. 18. 15:29
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56971
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet