Optimalizált ügyfélkérelem-kezelés

Optimalizált ügyfélkérelem-kezelés. In: SZTE Info. (2025)

[thumbnail of Szegedi Tudományegyetem _ Optimalizált ügyfélkérelem-kezelés.pdf] Cikk, tanulmány, mű
Szegedi Tudományegyetem _ Optimalizált ügyfélkérelem-kezelés.pdf
Restricted to: Repository staff only

Download (370kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: SZTE Info
Date: 2025. February 26.
Collection: University news archive
Language: Hungarian
Related URLs: https://u-szeged.hu/sztehirek/2025-februar/optimalizalt-ugyfelkerelem-kezeles
Uncontrolled Keywords: Nemzetközi kapcsolatok, Konzorcium - nemzetközi, SZTE Eureka szoftverinnovációs klaszter, Pályázat - ITEA 4 - Optimal Management of Demand (OMD), Projekt - "Optimalizált Ügyfél Kérelem Kezelés", Mesterséges intelligencia (MI) - artificial intelligence (AI), Kutatás - fejlesztés - innováció, Szoftverfejlesztés - ügyfélkérelem-kezelő rendszer kifejlesztése, Gépi tanulás (GT), Együttműködés - FrontEndART Software Ltd.
Date Deposited: 2025. Feb. 27. 10:48
Last Modified: 2025. Feb. 27. 10:48
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/73443

Actions (login required)

View Item View Item