Optimalizált ügyfélkérelem-kezelés

Optimalizált ügyfélkérelem-kezelés. In: SZTE Info. (2025)

[thumbnail of Szegedi Tudományegyetem _ Optimalizált ügyfélkérelem-kezelés.pdf] Cikk, tanulmány, mű
Szegedi Tudományegyetem _ Optimalizált ügyfélkérelem-kezelés.pdf
Hozzáférés: Csak az archivum karbantartója

Letöltés (370kB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: SZTE Info
Dátum: 2025. február 26.
Gyűjtemény: Egyetemi hírarchívum
Nyelv: magyar
Kapcsolódó URL: https://u-szeged.hu/sztehirek/2025-februar/optimalizalt-ugyfelkerelem-kezeles
Kulcsszavak: Nemzetközi kapcsolatok, Konzorcium - nemzetközi, SZTE Eureka szoftverinnovációs klaszter, Pályázat - ITEA 4 - Optimal Management of Demand (OMD), Projekt - "Optimalizált Ügyfél Kérelem Kezelés", Mesterséges intelligencia (MI) - artificial intelligence (AI), Kutatás - fejlesztés - innováció, Szoftverfejlesztés - ügyfélkérelem-kezelő rendszer kifejlesztése, Gépi tanulás (GT), Együttműködés - FrontEndART Software Ltd.
A feltöltés ideje: 2025. feb. 27. 10:48
Utolsó módosítás: 2025. feb. 27. 10:48
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/73443
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet