Optimalizált ügyfélkérelem kezelés a Szegedi Tudományegyetemen

Optimalizált ügyfélkérelem kezelés a Szegedi Tudományegyetemen. In: SZTE Info. (2024)

[thumbnail of Szegedi Tudományegyetem _ Optimalizált ügyfélkérelem kezelés a Szegedi Tudományegyetemen.pdf] Cikk, tanulmány, mű
Szegedi Tudományegyetem _ Optimalizált ügyfélkérelem kezelés a Szegedi Tudományegyetemen.pdf
Hozzáférés: Csak az archivum karbantartója

Letöltés (2MB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: SZTE Info
Dátum: 2024. január 11.
Gyűjtemény: Egyetemi hírarchívum
Nyelv: magyar
Kapcsolódó URL: https://u-szeged.hu/sztehirek/2024-januar/optimalizalt
Kulcsszavak: Projekt - "Optimalizált Ügyfél Kérelem Kezelés", Együttműködés - konzorcium - FrontEndART Szoftver Kft. - Experteam, Fejlesztés - innováció, Fejlesztés - új automatizálási megoldások fejlesztése - Optimal Management of Demand - OMD, Fejlesztés - természetes nyelvi modellek alkalmazása, Mesterséges intelligencia (MI) - artificial intelligence (AI), Gépi tanulási algoritmusok (GT), Kutatás - fejlesztés - MI-GT modellek alkalmazása
A feltöltés ideje: 2024. jan. 12. 13:48
Utolsó módosítás: 2024. jan. 12. 13:48
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/68832
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet