Optimalizált ügyfélkérelem kezelés a Szegedi Tudományegyetemen

Optimalizált ügyfélkérelem kezelés a Szegedi Tudományegyetemen. In: SZTE Info. (2024)

[thumbnail of Szegedi Tudományegyetem _ Optimalizált ügyfélkérelem kezelés a Szegedi Tudományegyetemen.pdf] Cikk, tanulmány, mű
Szegedi Tudományegyetem _ Optimalizált ügyfélkérelem kezelés a Szegedi Tudományegyetemen.pdf
Restricted to: Repository staff only

Download (2MB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: SZTE Info
Date: 2024. January 11.
Collection: University news archive
Language: Hungarian
Related URLs: https://u-szeged.hu/sztehirek/2024-januar/optimalizalt
Uncontrolled Keywords: Projekt - "Optimalizált Ügyfél Kérelem Kezelés", Együttműködés - konzorcium - FrontEndART Szoftver Kft. - Experteam, Fejlesztés - innováció, Fejlesztés - új automatizálási megoldások fejlesztése - Optimal Management of Demand - OMD, Fejlesztés - természetes nyelvi modellek alkalmazása, Mesterséges intelligencia (MI) - artificial intelligence (AI), Gépi tanulási algoritmusok (GT), Kutatás - fejlesztés - MI-GT modellek alkalmazása
Date Deposited: 2024. Jan. 12. 13:48
Last Modified: 2024. Jan. 12. 13:48
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/68832

Actions (login required)

View Item View Item