Hogyan befolyásolja a vizuális ingerek bonyolultsága az asszociációs tanulás folyamatát? : ezt vizsgálják az SZTE agykutatói

Újszászi Ilona: Hogyan befolyásolja a vizuális ingerek bonyolultsága az asszociációs tanulás folyamatát? : ezt vizsgálják az SZTE agykutatói. In: SZTE Info. (2022)

[thumbnail of Szegedi Tudományegyetem _ Hogyan befolyásolja a vizuális ingerek bonyolultsága az asszociációs tanulás folyamatát_ Ezt vizsgálják az SZTE agykutatói.pdf] Cikk, tanulmány, mű
Szegedi Tudományegyetem _ Hogyan befolyásolja a vizuális ingerek bonyolultsága az asszociációs tanulás folyamatát_ Ezt vizsgálják az SZTE agykutatói.pdf
Hozzáférés: Csak az archivum karbantartója

Letöltés (2MB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: SZTE Info
Dátum: 2022. december 21.
Gyűjtemény: Egyetemi hírarchívum
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés
Közreműködők
fotós
Sahin-Tóth István
Kapcsolódó URL: https://u-szeged.hu/sztehirek/2022-december/hogyan-befolyasolja
Kulcsszavak: SZAOK Kari Kutatási Alap - Szent-György Albert Pályázat, Kutatás - asszociációs tanulási folyamat, Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar - SZAOK, Élettani Intézet, Szenzomotoros Kutató Laboratórium, Nagy Attila - egyetemi docens, Interjú, Tudományos publikáció - Scientific Reporst
A feltöltés ideje: 2022. dec. 22. 11:45
Utolsó módosítás: 2022. dec. 22. 11:46
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64729
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet