Újszászi Ilona: Hogyan befolyásolja a vizuális ingerek bonyolultsága az asszociációs tanulás folyamatát? : ezt vizsgálják az SZTE agykutatói. In: SZTE Info. (2022)
|
Cikk, tanulmány, mű
Szegedi Tudományegyetem _ Hogyan befolyásolja a vizuális ingerek bonyolultsága az asszociációs tanulás folyamatát_ Ezt vizsgálják az SZTE agykutatói.pdf Hozzáférés: Csak az archivum karbantartója Letöltés (2MB) |
| Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | SZTE Info |
| Dátum: | 2022. december 21. |
| Gyűjtemény: | Egyetemi hírarchívum |
| Nyelv: | magyar |
| Közreműködők: | Közreműködés Közreműködők fotós Sahin-Tóth István |
| Kapcsolódó URL: | https://u-szeged.hu/sztehirek/2022-december/hogyan-befolyasolja |
| Kulcsszavak: | SZAOK Kari Kutatási Alap - Szent-György Albert Pályázat, Kutatás - asszociációs tanulási folyamat, Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar - SZAOK, Élettani Intézet, Szenzomotoros Kutató Laboratórium, Nagy Attila - egyetemi docens, Interjú, Tudományos publikáció - Scientific Reporst |
| A feltöltés ideje: | 2022. dec. 22. 11:45 |
| Utolsó módosítás: | 2022. dec. 22. 11:46 |
| URI: | http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64729 |
![]() |
Tétel nézet |

