Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói

Megyeri József: Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói. In: Promenad.hu. (2021)

[thumbnail of Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói - A hírek főutcája.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói - A hírek főutcája.pdf

Letöltés (617kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Promenad.hu
Dátum: 2021. január 15.
Gyűjtemény: Egyetemi hírarchívum
Kapcsolódó URL: https://www.promenad.hu/2021/01/15/gyogyszerceg-marketing-strategiajat-dolgozzak-ki-az-szte-hallgatoi/
Kulcsszavak: Projekt - European University Alliance for Global Health - EUGLOH, Európai Egyetemi Szövetség, Együttműködés - Ludwig-Maximilians-Universität München - Université Paris-Saclay - Lunds universitet - Universidade do Porto, Játékos kurzus - Pharmaceutical Rush Business Game, Tanulmányi verseny - nemzetközi, Révész Balázs - egyetemi docens - egyik magyar szervező, Gazdaságtudományi Kar - GTK, Gyógyszerésztudományi Kar - GYTK, Általános Orvostudományi Kar - ÁOK, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar - BTK, Egyetemi hallgatók
A feltöltés ideje: 2021. jan. 18. 15:26
Utolsó módosítás: 2021. jan. 18. 15:26
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56970
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet