Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói

Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói. In: SZTE Info. (2021)

[thumbnail of Szegedi Tudományegyetem _ Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
Szegedi Tudományegyetem _ Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói.pdf

Download (239kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: SZTE Info
Date: 2021. January 15.
Collection: University news archive
Related URLs: https://u-szeged.hu/sztehirek/2021-januar/gyogyszerceg-marketing
Uncontrolled Keywords: Projekt - European University Alliance for Global Health - EUGLOH, Európai Egyetemi Szövetség, Együttműködés - Ludwig-Maximilians-Universität München - Université Paris-Saclay - Lunds universitet - Universidade do Porto, Játékos kurzus - Pharmaceutical Rush Business Game, Tanulmányi verseny - nemzetközi, Révész Balázs - egyetemi docens - egyik magyar szervező, Gazdaságtudományi Kar - GTK, Gyógyszerésztudományi Kar - GYTK, Általános Orvostudományi Kar - ÁOK, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar - BTK, Egyetemi hallgatók
Date Deposited: 2021. Jan. 18. 15:12
Last Modified: 2021. Jan. 18. 15:23
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56968

Actions (login required)

View Item View Item