Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói

Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói. In: SZTE Info. (2021)

[thumbnail of Szegedi Tudományegyetem _ Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
Szegedi Tudományegyetem _ Gyógyszercég marketing stratégiáját dolgozzák ki az SZTE hallgatói.pdf

Letöltés (239kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: SZTE Info
Dátum: 2021. január 15.
Gyűjtemény: Egyetemi hírarchívum
Kapcsolódó URL: https://u-szeged.hu/sztehirek/2021-januar/gyogyszerceg-marketing
Kulcsszavak: Projekt - European University Alliance for Global Health - EUGLOH, Európai Egyetemi Szövetség, Együttműködés - Ludwig-Maximilians-Universität München - Université Paris-Saclay - Lunds universitet - Universidade do Porto, Játékos kurzus - Pharmaceutical Rush Business Game, Tanulmányi verseny - nemzetközi, Révész Balázs - egyetemi docens - egyik magyar szervező, Gazdaságtudományi Kar - GTK, Gyógyszerésztudományi Kar - GYTK, Általános Orvostudományi Kar - ÁOK, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar - BTK, Egyetemi hallgatók
A feltöltés ideje: 2021. jan. 18. 15:12
Utolsó módosítás: 2021. jan. 18. 15:23
URI: http://univ.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56968
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet